Engel en aarde : gedagtes oor "natuur en bo-natuur" by die lees van Sheila Cussons
- Authors: De Villiers, Johanna Helena
- Date: 1985
- Subjects: Cussons, Sheila -- Criticism and interpretation
- Language: Afrikaans
- Type: Thesis , Doctoral , PhD
- Identifier: vital:3619 , http://hdl.handle.net/10962/d1006960
- Description: Hierdie studie is In poging om uit die veelgeskakeerde digwerk van Sheila Cussons een draad te neem en dit deur te volg; in die hoop dat dit 'n Ariadne-draad mag word tot beter besef van die ryk gestruktureerdheid en diepte van haar verwysingsveld, en die betekenis daarvan vir ons tyd. Dis dan primer die beeld van die engel wat nagespeur word, as bonatuurlike wese wat nie tot die vlak van die fisiese inkorporeer nie. (From Ch. 1)
- Full Text:
- Authors: De Villiers, Johanna Helena
- Date: 1985
- Subjects: Cussons, Sheila -- Criticism and interpretation
- Language: Afrikaans
- Type: Thesis , Doctoral , PhD
- Identifier: vital:3619 , http://hdl.handle.net/10962/d1006960
- Description: Hierdie studie is In poging om uit die veelgeskakeerde digwerk van Sheila Cussons een draad te neem en dit deur te volg; in die hoop dat dit 'n Ariadne-draad mag word tot beter besef van die ryk gestruktureerdheid en diepte van haar verwysingsveld, en die betekenis daarvan vir ons tyd. Dis dan primer die beeld van die engel wat nagespeur word, as bonatuurlike wese wat nie tot die vlak van die fisiese inkorporeer nie. (From Ch. 1)
- Full Text:
Skoolvoorligting in die primêreskool met spesifieke verwysing na druiping van intelligente leerlinge in Kaapland
- Authors: Maritz, Jacob Petrus
- Date: 1985
- Subjects: Counseling in elementary education -- South Africa--Western Cape , School failure -- South Africa -- Western Cape
- Language: Afrikaans
- Type: Thesis , Masters , MEd
- Identifier: vital:1366 , http://hdl.handle.net/10962/d1001432 , Counseling in elementary education -- South Africa--Western Cape , School failure -- South Africa -- Western Cape
- Description: Die doelstellings van onderwys in die primereskool maak o.a. voorsiening vir al die behoeftes van leerlinge. Om die doel te bereik is dit nood saaklik dat alle moontlike middele en dienste benut word. Skoolvoorligting maak 'n noodsaaklike deel uit van die spektrum van voorsiening. Skoolvoorligting is nie iets nuut wat van buite op die skool afgedruk word nie, maar vorm 'n integrale deel van gesonde onderwyspraktyk. Die gevaar bestaan dat skoolvoorligting sy invloed kan verloor ten koste van 'n meer a kademiesgerigte leerplan. In die lig hiervan is dit nodig om te bepaal wat die aard en doel van skoolvoorligting in die primereskool is (Introduction, p. 8)
- Full Text:
- Authors: Maritz, Jacob Petrus
- Date: 1985
- Subjects: Counseling in elementary education -- South Africa--Western Cape , School failure -- South Africa -- Western Cape
- Language: Afrikaans
- Type: Thesis , Masters , MEd
- Identifier: vital:1366 , http://hdl.handle.net/10962/d1001432 , Counseling in elementary education -- South Africa--Western Cape , School failure -- South Africa -- Western Cape
- Description: Die doelstellings van onderwys in die primereskool maak o.a. voorsiening vir al die behoeftes van leerlinge. Om die doel te bereik is dit nood saaklik dat alle moontlike middele en dienste benut word. Skoolvoorligting maak 'n noodsaaklike deel uit van die spektrum van voorsiening. Skoolvoorligting is nie iets nuut wat van buite op die skool afgedruk word nie, maar vorm 'n integrale deel van gesonde onderwyspraktyk. Die gevaar bestaan dat skoolvoorligting sy invloed kan verloor ten koste van 'n meer a kademiesgerigte leerplan. In die lig hiervan is dit nodig om te bepaal wat die aard en doel van skoolvoorligting in die primereskool is (Introduction, p. 8)
- Full Text:
- «
- ‹
- 1
- ›
- »